2013. március 10., vasárnap

VV Anikó utálja a neve előtti 2 betűt

Nádai Anikó pár napja került kórházba, mikor az Éjjel-nappal Budapest forgatása után elájult. A Bors információi szerint túlhajszoltság miatt vesztette el eszméletét a sorozatszínésznő. "Még sosem vesztettem el az eszméletemet, ez volt az első alkalom. Szerencsére már jól vagyok, és újra forgatok. Imádom a színészkedést, mert végre azt csinálhatom, amiről mindig is álmodtam – mondta a Borsnak Nádai, akit mostmár színésznőnek kell nevezni, mert unja, hogy mindenhol VV Anikóként emlegetik. "Igazán elhanyagolhatnák azt a két mássalhangzót a keresztnevem elől. Semmi bajom a ValóVilággal, hiszen nagyon sokat köszönhetek neki, de már rég véget ért, azóta műsorvezetőként is dolgoztam az RTL Klubnál. Tudom, hogy nem lesz könnyû elfogadtatnom magam egy teljesen új szerepben, mégis titkon annak örülnék a legjobban, ha az eredeti nevemen, azaz Nádai Anikóként emlegetnének, és a villalétem helyett a sorozatbeli alakításom érdekelné az ­embe­reket."


(Velvet)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szólj hozzá!