2013. március 10., vasárnap

VV Fecó munka nélkül tengődik, egy újabb realityben tenne próbát

Szabó Balázs/Life.hu

VV Fecó kálváriájáról rendszeresen beszámol a sajtó: a volt Való Világ-szereplő már nem nagyon lát más kiutat, minthogy újabb realityben szerepeljen. "Én jelentkeztem, jó képeket küldtem magamról, és leírtam, hogy mindent bevállalok. Muszáj nyernem, hogy biztosítani tudjam a családom jövőjét. Ha szex kell, akkor legyen szex, bevállalom. Képes vagyok arra, hogy a dumámmal bárkit elcsábítsak. Udvarlásban verhetetlen vagyok, Angélát pedig majd egy újabb valóságshow-ban visszahódítom" - magyarázta a Bors megkeresésére.

Az Éden Hotel jelenleg ismétlésben fut a Viasat3-on, de nemrég megjelentek a felhívó szpotok a harmadik évadra. A műsor annyiban eltér a legtöbb realitytől, hogy nincsenek nézői szavazatok, így a karibi környezetbe, teljes luxusba betett játékosok nem a kameráknak játszanak, hanem taktikáznak, szervezkednek, klikkeket alakítanak, hogy minél tovább játékban maradjanak. VV Fecó kora és testalkata miatt sem tudna könnyen bejutni a folytatásba.

(origo)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szólj hozzá!