2011. április 5., kedd

Szerkesztői döntés volt a fantomképek felfedése az Éva-Gigi párbajon

Erre már korábban is volt példa a ValóVilág történetében. Ahogy a műsorban is elhangzott a szoros állás miatt döntöttek úgy, hogy megmutatják a képeket és még egy utolsó lökést adnak a nézőknek, hogy bebiztosítsák kedvencük helyét a Villában. Nem ellenkezik a szabályokkal és a jövőben is előfordulhat hasonló helyzet. Ezzel a döntéssel egyenlő esélyt adtunk mindkét játékosnak és az őket támogató nézőknek.

A végjáték során kiemelten fontosnak tartják, hogy valóban azok legyenek a Villában, akiket a nézők többsége támogat. A játék ezen szakaszában már sokkal kiélezettebbek a párbajok és szorosabb eredmények születnek; természetes, hogy a kiesett játékos és szavazói nehezen fogadják el a döntést, amelyet egyébként a nézők többsége szavazott meg.







SMS szavazással kapcsolatban több nézői észrevétel érkezett. Most is mint, minden élő szavazásnál élő telefonos ügyfélszolgálatot biztosított az RTL Klub a nézőknek, ahová kérdéseikkel fordulhatnak, amit a telefonszámuk megadása után tudnak vizsgálni; természetesen csak az adott szám ismeretében van lehetőség az egyes esetek érdemi vizsgálatára.

A tegnapi szavazással kapcsolatban felmerült leggyakoribb problémák a következőek voltak:

  1. A szavazók nem a megadott telefonszámra küldték el szavazatukat (tévesen a hanghívás számára küldött szöveges üzenetek)
  2. A hanghívásnál nem a megadott számkódot nyomja meg a szavazó
  3. A szavazók nem a megadott a képernyőn kiírt illetve szóban többször ismertetett neveket vagy kódokat használják a szavazásnál – ezek érvénytelen szavazatok
  4. A szavazók egyéb szöveges üzenetet küldenek amiben véleményüket nyilvánítják ki a műsorral kapcsolatban amit nem tudunk érvényes szavazatként elfogadni
  5. Előfordul olyan eset, amikor a szavazó válasz SMS-ben vagy a saját operátorától vagy a technikai lebonyolító cég rendszerétől technikai okokra való hivatkozást tartalmazó SMS-t kap, ekkor vagy az operátornál nem kerül továbbításra az üzenet vagy a rendszer nem tudta értelmezni a beérkező szöveget. Ebben az esetben az egyedi a hívószám ismeretében tudnak először az operátorok utána a szolgáltató választ adni a megkeresésre.

(Fotó: RTL/Sajtóklub/Bársony Bence)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szólj hozzá!