2011. március 28., hétfő

Lilu bejelentette a ValóVilág 4 fináléját

Lilu a tegnap esti kiválasztás során jelentette be, hogy még 6 hét van hátra, a játék május első hetében fog befejeződni.

A hírt igencsak megkönnyebbülten fogadták a 2010 novemberében indult reality szereplői. Május 7-én vagy 8-án érhet véget tehát a valóságshow: mivel akkor már a Csillag születik-é lesz a szombat este, könnyen lehet, hogy a vasárnapi döntőben dől el, ki nyeri a negyedik szériát.



Media_httpsorozatnezo_mxbfg



Alekosz a műsorban elmondta, hogy szerinte Béci, Éva és ő maga kerül be a hármas fináléba. Lacit nem nevezte meg, de ő is szóhoz jutott: "Nincsen taktika, az vagyok, aki vagyok. Hiányoznak a kinti dolgok, nagyon hiányzik a kinti életem. Én egy belső harcban vagyok benne" - magyarázta.

Éva három jelet kapott, így ő megy párbajozni. A kiválasztásról itt írtunk.

(origo nyomán, fotó: Bársony Bence/RTL Sajtóklub)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szólj hozzá!