2011. december 7., szerda

Annamarit 3 éve elütötte egy busz az Örsön

"Soha nem fogom elfelejteni, 2008. szeptember 11-én történt. Éppen az Örs vezér terén akartam átmenni a zebrán, amikor a Kerepesi útról bekanyarodott egy busz. Nem jött nagy sebességgel, de nem adott elsőbbséget, és szempillantás alatt lesöpört az útról" – mondta a Blikknek a Valóvilág vasárnap kiesett furája.

Annamari állítja, egy ismeretlennek köszönheti az életét, valaki ugyanis visszarántotta a busz elől. "Amikor megláttam, hogy jön a busz, gondoltam, futok, hogy elkerüljem, de valószínűleg a mögöttem haladó már látta, erre semmi esélyem, és visszarántott. Ennek ellenére is legalább két métert repültem, majd az arcommal szántottam fel az aszfaltot, érdekes módon azonban nem éreztem fájdalmat." A csajnak szilánkosra törött az orra, és mivel a rendőrség szerint ő volt a hibás, a látleleteket is vele fizetettették ki.

"A plasztikai műtétet viszont állta az egészségbiztosító, ha ugyanis nem végzik el, a jövőben komoly egészségügyi problémáim lehettek volna a sérülés miatt" - magyarázta Annamari.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szólj hozzá!